Allt borta och några öl

I går kom det äntligen en som ville ha soffan för begärt pris , jag har fått massa skam förslag som jag sagt nej till 👍

Före och efter , nu är det tomt !
Sen kom det en kille och köpte tv bänken och i dag kommer det en tjej och köper vardagsrums bordet !
Pengarna som vi får in ska läggas på ny tv bänk och data bänk till Kalle , det blir Ikea nästa helg 😋😋

Vi drack skumpa och fira H:s anställning och vi gick upp på Kina och tog några öl och träffade på grannen så det vart en hel del surr 🍾🍾

När jag var hos mamma så hade H målat tv väggen och centrerat tv:n mitt på väggen
Jättefint
A som ni förstår är det lite kaos här hemma nu
Saker överallt och alla stora möbler borta

Nu har vår säng åkt in i vardagsrummet igen så vi kan ligga och kollat tv

När vi kom hem från Kina så hade Kia varit här och lämnat en grattis blomma till Henning
Hur gulligt var inte det 👍❤️❤️❤️

I dag är jag lite seg , kl 15 är det tvättstugan men annars inga planer

Love Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0