Haninge köp & sälj

Jag är med i Haninge loppis och det har funkat bra men det är lite segt där men det jag gillar med dom är att dom har album där man kan hitta det man söker

Nu har jag gått med i Haninge köp & sälj
Och där är det mer action
Jag har fått massa sålt och häromdagen vart det typ krig om ett par gardiner jag la ut men det löste sig och dom vart hämtade !

I går råkade jag buda på en tv och jag trodde verkligen inte jag skulle få den men det fick jag ( tyvärr) haha jag hade inte råd !!!
La ett pris på 650 på en 42 tums tv och hon som hade annonsen skrev att tv:n är min trots att budgivningen inte var klar och att folk bjöd över så det slutade med att hon var tvungen att ge den till mig för att hon skrivit dom orden


Den är din Maria

Såklart att jag e glad eftersom min tv pajat men hårt med degen ! Nu blir det nudlar resten av månaden 😂😂

Det jag tycker är negativt med Haninge köp & sälj är att det läggs in så mycket hela tiden så saker försvinner så långt ner på väggen så man hittar det inte igen , man orkar inte skrålla i flera timmar !

Men roligt är det , jag typ loppis knarkar
Det är befriande att sälja av sånt som bara ligger
Mycket av dessa pengar har gått till nya saker i min lgh just nu under förvandlingen

Ha en fin dag // Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0