I djungeln

Hej och god morgon
I morse gick vi upp i djungeln
Näda men vi gick upp till lilla skogsdungen vi har nedanför mitt gamla hus
Jag tycker om att vara där
❄️🌞
Just nu sker inga längre promenader då jag fortfarande känner av förkylningen , hostar och örat ! En seg jävla sak som sitter i och min energi finns inte just nu , att gå upp för en trappa känns som att bestiga Hammarby backen

Nu blir det lite morgon mys framför tv:n och sen dusch och Ikea

Jag måste ändra plocklistan på Ikea när jag kommer dit , vi har bestämt att ändra oss lite med tv bänken , vi hade först bestämt oss för frostade glas dörrar men nu kör vi en med frostat glas och 2 blanka dörrar
Jag kommer vara på Ikea själv ett tag innan älsklingen kommer , han slutat 13 men sen skulle han åka och hämta ut massa arbetskläder inför vintern ,
Varm jacka
Kängor
Varma termo byxor
Munk jackor etc.
Så vi ses där 😍

Laaaaaater / IA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0