Köttbullar & Ikea igen

En bra dag på Ikea med ungdom
Vi lämnade tbx en hylla , handlade och åt lunch och fikade !

När vi var klara åkte vi hem till mig och hämtade massa filmer som ska till jobbet 👍
I dag vart det sammets gardiner och sammets kuddar till soffan , sammet är ju den stora grejen just nu

Jag ska ju få en jättefin matta av Kia så jag försöker fånga färgerna i den
Som tex
Svart
Orange
Mörk rosa
Blir fint till allt grått

Väl hemma så vart det dags att mecka köttfärs till mina köttbullar , Kalle ville ha hemlagade köttbullar 🍴
Jag rullade ca 60 st

Nu är det soffläge , döds trött, jag gick ju upp 4.48 och kört i ett fram till nu ( 18.43)

I kväll är det svenska HF
Det får jag inte missa

Kram på er // IA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0