Måndagen is over

Hej
Full rulle i dag
Kom till jobbet tidigt och lämnade vid 17 tiden,
Gjort inventering på jobbet och massa annat , dagen bara swishade förbi

När jag var klar så gick jag på jakt efter Cola zero och lite mat till grabbarna hemma !
Jag får typ ångest av att handla på Konsum i vendelsö , det är så jävla dyrt där
Men det vart lite skit så vi klarade oss i dag , i morgon blir det handling på min Ica

H har varit hos handkirurgen i dag, han ska göra 2 operationer i handen den 22/11
Hoppas allt skit i handen / händerna släpper sen , det blir rehab i 6 v !
Sen får vi se vad som görs med axlarna , den läkar tiden är den 28/10

I dag jobbade H över , han hjälpte sin chef att tömma sitt kök för ett nytt ska installeras , när dom var klara så fick vi med oss chefens hund hem över natten , hon är en dvörgcollie och heter jänta

Kristoffer ( chefen ) skulle på Bajen matchen

Nu säger jag god natt / Love IA


Kommentarer
Postat av: Therese

Jo jag tvättar också alla kläder innan jag använder dem. Får panik av bara tanken på alla hundratals händer som har varit på kläderna o känt o klämt. De är ju smutsiga fast de är nya. Dessutom är kläderna fulla av kemikalier innan de tvättas och det vill jag inte att Charlies kropp ska ha på sig. Hellre rena o fräscha då :)

Svar: Håller med
Maria Höglund

2016-10-17 @ 22:09:06
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0