Min torsdag

En rolig dag
Började tidig morgon med lite fix hemma och tvättstuga
Sen kom Kia Fia förbi mig med mattan jag fått av henne ( 1000 tack fining) och tack Rickard oxo såklart ❤️
Ni får bilder i morgon efter jag fixat med den
Den e stor 155x225 👏👏👏
Den kommer bli cool i mitt vardagsrum

När vi var klara här åkte vi och handlade och åkte till posten och vidare mot jobbet
Och vi hann med en snabb lunch också
Mumma va gott det var , jag var typ dö hungrig när jag åt
Snacka om slickad tallrik

Vid 14.30 var det dags att dra mot handen och hämta min brukare ( KP uppdrag)

Vi hade bestämt bowling men det gick inte med min rygg och tur i oturen så passade det T också för T hade ont i nacken ,,
Då valde T att istället shoppa byxor och äta en bit mat

Vi har alltid trevligt

Avslutade med att jag gick med honom till tåget och sen åkte jag och handlade och kom hem vid 18 tiden !!

När jag kom hem så stod H och satte upp min nya tv som jag vann på en budgivning på loppis i går
Skönt med en fungerande tv igen

Tack älskling för att du alltid hjälper mig med alla galna saker jag ger dig på en fixa lista haha stackars H
Jag hoppas att vi blir klara med det mesta här hemma i morgon 😍😍

Nu ska jag tömma diskmaskinen sen blir det tunnelbanan
Kram till er alla fina och Goa läsare / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0