Sista oktober

Hej och god morgon
vaknade av telefonen i morse då min älskling skickade ett fint kärleks sms;s till mig. Då kan ju inte måndagen börja annat än bra.........
 
Jag har precis varit ute med hundarna och har ätit 2 salami mackor till frukost.
 
I morgon och på Onsdag ska det bli värsta skitvädret , storm och spöregn. Usch va trist för alla höstlovsbarn.
Kalle har som sagt höstlov denna vecka och jag ska umgås lite med honom denna vecka tänkte jag, Jag tar några dagar ledigt efter kvällspasset i kväll.
 
På fredag har jag fest här hemma för mina närmsta vänner, vi är 9 st och då kommer jag till mitt dilemma, Vart fan ska vi sitta och äta ?
Jag har ju bara ett litet köksbord för knappt 4  personer, så antingen drar jag ut bordet från fönstret och sätter 2 personer på varje sida eller så får man ta en tallrik mat och sätta sig vart man vill ?
 
får se hur jag får till det ..........
 
Mina vänner är inte så märkvärdiga utan är avslappnade sköna godingar som inte behöver ha allt så jäkla flott så det blir nog super ändå, det e ju sällskapet som räknas.
Eftersom kia och Rickard kommer på fredag så tar dom med sig sina hundar , Bella och sessan ska nämligen bo hos mig till den 14/11 för K & R åker på semester till Teneriffa.   AVIS.....
 
Nä nu ska jag pula lite, tänkte få lite ordning på plätten innan ovädret kommer i morgon
Ha en fin Måndag, får se om jag bloggar i kväll efter vår mys kväll på FT .
 
   //  Love Ia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Kan jag få ditt recept på din stek du gör på fransyska.Tack på förhand

Svar: kommer i morgon kram M
Maria Höglund

2016-10-31 @ 19:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0