Städ & kvällsryck & tv

I bland blir man fan rädd när man tar på sig glajorna och tittar lite närmare på köksskåp / badrummet mm
Satan va små fläckigt

Nu på kvällskvisten så tog jag bort alla knappar på spisen och skurade dom , tog skåp luckor och kakel i köket plus att jag rev ut Sune skåpet , i det skåpet är det 2 hyllor och allt drogs ut och skurades
Det är typ ett skåp där allt bara slängs in !

Nu vart det ordning på sunes saker på en hylla och mina Matteus tallrikar och skålar På en hylla

I morgon tänkte jag fortsätta i de övriga köks skåpen !!

Kalle var och köpte en tv i går kväll , nu har grabbarna packat upp den , Kalle e happy

Älskar att min gubbe gör allt i kalsonger
Han äter i kallingar , vilar i kallingar , tar emot närmsta vänner och familj i kallingarna , fixar hemmet i kallingar
Vad vore livet utan kalsonger hahaha
❤️❤️👏👏

God natt på er
Strax svenska HF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0