15:42

Hej
Precis hemkommen från jobbet (KP)
det vart stan för oss i dag, T ville in till en butik i city för att köpa en bok.
sagt och gjort. Vi gjorde city, lunchade på Mc Donalds och handlade lite go saker till T som skulle ätas till hockey matchen i kväll.
 
När jag var tillbaks i Haninge så gick jag upp till Max och lämnade hans busskort, Jag var och handlade lite ägg och Kan Jang.
det kliar lite i min hals ( Hjäääääp) hoppas inte att jag får något skit nu.......Kan Jang och vitlök blir dagens intag.
 
Jag har satans massa bacon hemma så i kväll blir det en omelett till middag så det var därför jag behövde mer ägg
 
H sov när jag gick och han sov när jag kom hem men när jag var i stan sms:ade han mig och frågade vart jag var ? lite snurrigt nu , trots att vi pratade i morse om att jag skulle jobba så han han glömt det.......
 
 
   Nu säger jag bye Bye, lite att fixa med och sen ska jag kolla lite serier.
                                      Love Maria
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh stackarn :( krya på dig H!
Hoppas du slipper att bli sjuk nu! Kram

Svar: Hoppas jag me
Maria Höglund

2016-09-18 @ 16:47:10
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0