3 månader kvar.

Herregud, endast 3 månader kvar till jul.
Man vet ju hur fort en månad går.
 
 
Jag har inte fått några julkänslor än och tur är väl det. Det närmsta jag kommit julen är att jag tycker det börjar bli dags att tända ljusslingan på balkongen på kvällarna. Grannen har tänt sin men hon har vita lampor och jag har röda så min blir ju mer julig liksom.
Sen har jag bjudit hit min mamma över jul, de blir trevligt om hon orkar åka hit.
 
Jag pratade med Kia förra veckan ang. julklappar och hon sa att hon redan har börjat köpa julklappar,
What ?
Jag tycker det e bra såklart men för mig är det alltid en prio fråga vad man ska lägga lönen på och julen har direkt inte legat överst på den listan....
 
men tror jag ska ta några 100 lappar när min lön kommer denna månad och köpa lite smått.
Nu är det ju bara Max & Sandra  och Kalle och ev. mamma som ska ha en julklapp.
Våra barn har ju fyllt 18 så vi köper endast något litet till dom  för sakens skull.
sen blir det väl en sak för ca 100 kr till julklappsspelet.
 
Men just nu längtar jag tills mitt vardagsrum och badrum blir klart så får man  tänka på  julen sen.
 
    Önskar er en fin Söndagskväll / Nu dusch och sova.
 
                   Love IA
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0