Date x 2

I dag har jag haft date med 2 underbara killar
Först på dan hängde jag med Max , vi promenerade och åt lunch och så avslutade vi med en friterad banan med glass på Kina

När vi var klara mötte jag upp nästa snygging ,

H ville också ha friterad banan med glass , det är allas favorit efterrätt i vår familj

Nu tar vi helg

Just nu lägger jag upp massa saker på loppis och i dag hittade vi en säng (120) till lilleman på loppis Sidan !
Vi ska titta på den i morgon 👍

Han vill ha 500 för sängen och jag har fått ihop 400 kr på saker jag sålt på loppis sista 2 veckorna så då köper jag sängen för pengar jag dragit in på försäljning av andra prylar
Recykling

Hoppas den är fräsch bara annars får det vara, men han som säljer den skriver att den är fräsch 👌👌 och det bästa av allt så bor han på samma gata som mig så det är bara för mig och Kalle att bära hem den

Önskar er en fin fredag / IA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0