Hej folket

Hur mår ni i sommar värmen ?

Vilket jäkla väder , vi har varit ute hela fm men när vi väl kom hem satt jag 2 timmar på altanen
Mys

Riktigt skönt 🌞🌞
Vi har varit på Maxi och Biltema
Vi köpte roller mm till vårt vardagsrum ,
Dags att måla vitt över den fula tapeten , vi har fått färg av vår målar kompis / tack 😀

Vi är lite oense när vi ska börja , H vill börja nästa helg men jag har inte lust att ha super stökigt här hemma den 23:e när lite kompisar kommer över
Men vi får se 😀😂😀

Annars da ?

Jag ska sälja mina soffor
3 ➕ 1 ➕ 1
En 3:a och 2 fotöljen med 4 recliner

Se bild
Det finns recliner i fotöljerna och i på 2 i 3:an

Endast 2 år gammal
Nypris 12995
Men jag vill ha 4500 men pris går att diskuteras
Jag släpper soffan v.41 då vår nya soffa kommer

Hojta om ni vet någon som söker fin och skön bio soffa / se bild

Maila mig om intresse finns
[email protected]

Kram / IA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0