Hej söndag

Tja
Vilken dag , satte mig precis i soffan! 19:54
Vart igång hela dagen ( från 10)

På morgonen kände jag mig totalt
energi lös men vid 10 tiden tog jag en dusch
Så det ordnade upp sig 😀

Vid 11 gick vi och hämtade sängen som vi köpte på loppis , den var skit fräsch

Jag är egentligen emot att köpa begagnad säng men den här var som ny och bäddmadrassen ska tvättas i grovmaskinen i morgon innan Kalle får sova i sängen , så just nu står den mitt i Kalles rum

Efter sängen drog vi till Ikea och dormy

På Ikea vart det 2 rullgardiner och en plåttunna för att förvara hundmat i
( se bild)
Rullgardinerna behövde vara 80 & 130 cm men 130 fanns ej så vi fick ta 140 och så får vi klippa till den , personalen sa att det gick 👍


Vi ska ta bort våra äckliga , trasiga och fula persienner i vardagsrummet

Efter Ikea vart det Haninge c och lite ärenden
Sen hem och klippte gräset , städade och gjorde en supergod makaronilåda

Grymt god med zhoritzo, bacon , purjolök , makaroner och äggstanning
Så jäkla gott med rivna morötter och ketchup

Nu börjar en ny jobbvecka , på tisdag är det dags för cellprov 😞😞och på torsdag är det Pamelas sista dag på hennes rehab för ryggskadan så på fredag ska vi ses för att äta lunch och fira hennes resa tillbaka efter olyckan
Bra jobbat pameluttan ❤️❤️❤️
Du har varit grym
Full rulle hela veckan

Vi har inte hunnit med Att borra upp mina saker men det blir kanske i morgon kväll efter jobbet 👍👍

Nu säger jag Go kväll / IA 😍


Kommentarer
Postat av: Therese

Ja grön banan är förstoppade med brun banan är laxerande fick jag reda på av läkaren idag :)
Han tyckte inte vi skulle tänka så mycket på det heller utan ge vanlig mat då magen ska bli bättre av medicinen och magen ska tydligen vänja sig vid allt då. Men ger bara bruna bananer så länge :)

Mmmm vad gott med makaronilåda!! Stor favvo här hemma! Med både korv o bacon ❤️

Svar: Jag har inte skrivit om banan
En annan Maria 😋😋??
Kram
Maria Höglund

2016-09-05 @ 20:07:05
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0