Hit & dit & fix och trix

 
Hej Lördag och hej på er.....
 
Ännu en fin Lördag, dock lite tråkig här hemma  för mina killar är sjuka. Det var länge sen jag såg H så här sjuk.
Han fryser  (frossa) varm, hostig och snorig och sover 24/7. Han vill inte äta och har inte orkat ta sig till duschen sen i Torsdags men i dag tog han en dusch. Hans förkylning bröt ut i går (fredag)
Stackarn.
 
Ni vet ju att killar brukar bli lite extra pipiga vid en enkel förkylning men denna gång så är det befogat och nu är han så sjuk så han orkar inte ens pipa HAHAHA.
 
Kalle mår också skit.
 
Jag försöker hålla mig undan men det känns som om alla är drabbade av förkylning.
 
Jag drog hemifrån vid 9.30 tiden, Jag gick upp till Max och lånade hans busskort. Det vart inga kramar för han är också sjuk men jag sa hej och kollade snabbt på deras nya soffa och pussade på Sandra.
 
Jag åkte från Max till jobbet och jobbade en stund och sen vidare därifrån till Haninge C.
Alla satt och hosta och snorade på bussen så jag beslöt mig för att promenera hem fån Haninge.
Pallar inte alla bakterie härdar. (nojig tjej)
 
Inne i Haninge C var det lugnt, inte alls mycket folk, Jag träffade några bekanta , kul.
Det är ganska skönt att skrutta runt själv ibland, jag HITTADE MASSA SNYGGT PÅ LINDEX.
Herrejävlar vad mycket snyggt dom fått in alltså....
 
                                         VILL HA!!!
 
                                           Älskar Lindex
 
får se om något finns kvar i butiken  vid löning.
I dag vart det bara  fönster shopping.
 
Jag hade även fått i uppdrag att köpa ett par byxor till Max .
 
När jag åkte hem så köpte jag lite fil till H på Ica för han ville inte ha mat och jag köpte chips och dipp till mig.
så i kväll blir det svulla kväll med chips och bullar som Philippa kom förbi med ....
Philippa hade lånat kläder av mig som hon lämnade tillbaks i dag och då fick jag nybakade bullar som hon hade gjort  och gissa vad Philippa var ?????????  Jo  förkyld......
 
 Ha det bra så länge, nu ska jag putsa mina fönster mot gatan, dom blir så skitiga fort eftersom bilarna kör där.
Jag ska byta gardiner i kök och sovrum också. Bilder kommer sen.
 
                                 Love IA
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0