Kollat priser mm.

Hej på er och hej Lördag
 
I dag har varit en riktigt reka dag.
Planer Planer.....
 
Vi är ju så sugna på att köpa ny soffa så i dag har vi åkt runt och kikat på massa soffor och hittat en vi gillar, det är ett riktigt monster som kommer ta upp hela vårat vardagsrum men det kommer bli coolt.
 
Så nu ska vi inleda projekt måla om hela vardagsrummet (om ca 5 veckor) och styra om allt på väggar.
min 80 tals ljusstake ska bort, tv:n ska centreras och hyllor mm ska flyttas runt om detta blir aktuellt.
 
Min lamptavla ska kläs om......... osv.
 
nästa månad ska vi satsa på Kalles rum, vi var på Bauhaus i dag och kollade bänkskivor, (fy va dyrt)
han vill ha en vit blank skiva ca 65x200  som data bänk , vi köper den och sängen till honom  och han köper datastol och betalar hela sin nya data.
 
förhoppningsvis blir hans rum klart nästa månad  (slutet av september) och vårt vardagsrum i slutet av oktober hoppas vi.
 
sen nästa vecka borde jag få besked om dom bygger om hela mitt badrum...
Mycket kommer hända här hemma i lägenheten /  KUL !!!!!!!
 
I morgon ska vi hämta 120 sängen som vi hittade på loppis, killen som har den behövde jobba i dag så vi ska ses i morn.
 
När vi var klara med allt åkte vi till jobbet, Jag checkade läget i villan men inga ungdomar var hemma i dag,
Jag passade på att få Älsklingen att köra hem alla mina saker från jobbet, jag hade 2 påsar med väskor där som jag ska  sälja på loppis och en säck med täcke och kudde+ lakan mm som jag tog dit när det var aktuellt att sova Jour , men det är inte aktuellt nu så jag tog hem allt.
Skönt
 
En bra dag med massa nya planer och idéer,
detta får bli en stor julklapp till hela familjen ..
 
              I kväll blir det mys och lyssna på lite talbok.
                                 Love Ia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0