Länge sen

I kväll har jag haft inkan här , det var en evighet sen vi sågs sist , mer än en månad faktiskt / inte ok

Vi brukar ses ca 1 gång i veckan eller minst 2 ggr i månaden men nu har jag haft så jäkla mycket så jag knappt hinner med mig själv
I dag tog vi igen mycket vi missat , inger var så fräsch och hon hade så fina kläder på sig , snygga inkan

Inger fyllde år i aug så jag firade henne lite grann i dag med middag, tårta och en orkidé
Nästa månad tänkte jag att hon och jag ska ta en bio ihop

Jag gjorde lax i ugn med potatisklyftor och morötter
Och toppade det med en gegga med créme fraich och Philadelphia ost med örter och vitlök och gräslök

Det var gott men lite torrt , nästa gång blir det mer gegga

Vi fikade maräng tårta med hallon mousse och vi surrade massa skit

Nu har vi tagit promenad med hundarna och så följde jag med henne och hennes hund Mario till bilen

Mario är så fin ❤️
Lika svart som Sune ❤️

God natt blogg vänner / IA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0