Skinksås

Hej
En bra dag på jobbet , samtal och ärenden !

Här hemma är det lugna gatan , Kalle är inte hemma , han är på söder med klassen , en klasskompis fyller år och dom ska fira honom och sen ut och på club 🍾🍾
Han visste inte om han kommer hem i natt

Jag har precis kommit hem från Max och Sandra , jag var där och hjälpte Max med lite papper och surrade massa skit och kolla lite på idol

Nu har jag precis ringt och sagt god natt till Kalle ❤️( höns mamma)
Dom skulle till woken ?
Amanda, det är väl ditt ställe ??


Kvällens middag vart skinksås med tagliatelle
Nu säger jag god natt

Love Maria ❤️❤️❤️


Kommentarer
Postat av: Therese

Mums vilken god mat!
Ha en skön kväll :)
Kram

2016-09-07 @ 21:23:50
URL: http://misstess.vimedbarn.se
Postat av: Medberoendee

Haha åååå jaaaa! Woken är mitt gamla ställe! Sjukt att jag var där i helgen första gången på typ ett år haha! Vad tyckte han?? 😛

Svar: Billigt och mysigt
Maria Höglund

2016-09-14 @ 19:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0