Tårta och kvällshandling.

Fasiken va skönt det är att handla på kvällen, man kan gå i lugn och ro i butiken och det e soft med folk.
 
Jag handlade massa mjölk, fil och yoghurt till veckan och sen önskade H att jag gör 2 tårtor tills på Torsdag...
 
För vet ni ?????
 
På Torsdag är hans provanställning på 6 månader klar och han blir FAST ANSTÄLLD.
Fy fan va skönt....... Bra jobbat my darling , du är så värd detta.....  Bästa jobbet ever och alla rättigheter i världen.
                 Grattis........
 
Han vill bjuda all sina jobbarkompisar på tårta  för att fira anställningen och hans önskan är min lag hahahahaha.
 
     Nu ska jag borsta tänderna och gå och lägg mig /  God Natt
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh grattis H :) vad skönt med fast anställning, alltid en liten trygghet.
Hoppas du mår bättre nu! Kram Therese

Svar: TackJag e på uppgång
kram
Maria Höglund

2016-09-26 @ 22:02:52
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0