50 år och mösspåtagning

Hej och god morgon
Nu väntas en helg i festens tecken .
Kärlek och familj.
 
Först vill jag såklart gratulera en av dom snällaste människorna på jorden ,, (för snäll)  
Min storebror Kenneth fyller 50 år  i dag och det ska firas i 2 dagar, i dag och den 13/5
Hipp Hipp Hurra
 
                              Grattis fina
 
Sen har min fina son Kalle mösspåtagning i skolan , det innebär lite extra festligheter i aulan och sen går dom ut efter plugget och tar några drinkar.
 Sune vara hos Max och Sandra i kväll eftersom vi alla är borta.
 
Önskar er in fin helg, ska försöka uppdatera men det blir mest på snapchat, följ mig där
Iahoglund heter jag.
 
  All kärlek / Maria
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0