Coca-Cola

Hej 

Min söndag har verkligen varit skön och positiv 
1:a dagen på länge jag känner lite lugn och gjort sånt som jag njutit av 

Familjen
Promenad
Skogen 
Sune
Butiker
Solen 
Glada nyheter 
Mamma låter glad & pigg 
Vart hemma hos Max och Sandra 
God mat 



Vi åt fläskfilé , tzatziki och chips 



Suttit en stund i solen !

Kolla min Syrén  och mina fina påskliljor 
Krukorna köpte jag på loppis i Vaxholm sist jag var där 


Jag var hemma hos Max och Sandra

Sandra hjälpte mig med ett par byxor och så lånade jag en väska 

Sandras fina bebis mage ❤

nallen är från Kalle till lilltjejen 

Han köpte den i London ❤


Och till de  roliga nyheterna  👏👏

Kalle fick jobbet på Coca-Cola 
Dom ska utbilda honom så han får truckkort 
Den utbildningen  är på Cola i jordbro den 21:a-23:e april 
Det gäller att man klarar utbildningen dock annars blir det inget jobb men det ska väl gå bra hoppas jag 
Kul / grattis lilleman 👏👏👍👍

Jag känner mig glad och tacksam i dag 
En bra skön dag 
Jag älskar min familj 
Jag är glad att jag har så många Goa vänner runt mig som skrivit till mig ang mamma, frågat hur hon mår !  Hur jag mår och erbjudit sig att hjälpa mig på olika sätt 

Ni vet vilka ni är ❤❤❤
Älskar er 

Ja ja 
Nu tvättstugan och sen ladda för måndagen och ny vecka 

Kram Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0