Familjen

Hej 


Jag har varit frånvarande för min mamma fick en hjärnblödning i onsdags !! 

 jag fick det jobbiga samtalet från mamma !!  - hon typ harklar fram att hon mår inge bra , hon säger att hon mår illa och jag hör henne typ tuppa av i telefon kl 13.15 på onsdagen så får jag panik !! 

Jag Lyckas få tag på en bekant till mamma som har nyckel dit som snabbt kunde komma  upp i mammas lägenhet där hon möts av att min mamma som krampar och är förlamad på vänster sida och väldigt förvirrad 

Ambulans kommer och vi sitter i bilen inom en timme på väg till Flen för att ta hand om mammas hund och få uppdate från sjukhuset 
Total katastrof och panik 

Jag orkar inte berätta allt nu men just nu är det stabilt , min mamma är kvar på sjukhus och jag har tagit hem Ludde  till Stockholm 

Jag är totalt slut efter dessa dygn 
Orkar knappt tänka 


Men jag ville bara uppdatera så ni vet om varför jag kommer vara lite frånvarande ett tag 
Uppdaterar när jag orkar ❤

// M 


Kommentarer
Postat av: Susse

Usch fy vad hemskt =( Hoppas din mamma repar sej ordentligt <3

Svar: Tack ❤
Maria Höglund

2017-04-07 @ 20:32:38
Postat av: Therese

Usch vad hemskt. Hoppas hon mår bättre snart. Ta hand om er ❤

Svar: Tack❤
Maria Höglund

2017-04-07 @ 21:54:52
URL: http://misstess.vimedbarn.se
Postat av: Felicia

Men Maria, så hemskt att höra!! Hoppas verkligen att hon repar sig snart <3 Vilken tur att hon hann ringa dig!!

Svar: A det var tur
Tack gumman
Maria Höglund

2017-04-09 @ 10:11:13
URL: http://bunnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0