Hem i bilen

Onsdagen och framåt 

Lyckan i onsdags när vi låste upp dörren till mammas lägenhet 

Ludde hade bara varit själv ca 2.1/2 timma men han var nog lite chockad av det som hänt 
Han vart såklart glad som tusan  när hans favvo brorsa Sune stod där 

Vi gick  ut med honom direkt 👍

Sen på torsdags eftermiddagen  fick han åka med oss hem till Haninge såklart 

Nu under helgen bor han hos syrran , skönt att vi kan hjälpas åt 
Ludde lider av separation 
Han skriker. Gråter och skäller när man lämnar honom så han kan inte lämnas själv,  man blir väldigt låst och när han blir sådär ledsen så stressar han Sune så jag undviker att lämna dom själva 

Han kommer hem till mig i morgon igen och får följa med mig till jobbet på måndag  😀

 Nu ska jag ringa mamma och sen ta en promenad med Sune , vid 12 ska vi iväg och handla efter H kommer hem från golfbanan 
Dom har vårstädning där i dag 

 Hörs senare // Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0