Ilska

Ni svenskar sitter och armkrokar på plattan och visar så mycket kärlek och gulligull


Visst 
Jättefint av er 

Men 

Är det ingen som är arg, bitter och förbannad ???

Jag känner mig mer arg 

Om jag hade varit  förälder till den 11 åriga flickan så hade jag varit galen och inte brytt mig om människor som kramas på plattan 

Vill ni inte ha en förändring ?? 

Kanske bara jag och några till som  är arga 

Jag såg ett bra inlägg på
Fb 
Jag kunde inte sagt det bättre själv



jag känner mig arg och vill också att folk ska slå näven i bordet och säga att nu får det vara slut på allt mesande 


Detta är inte ok någonstans 
😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0