Jobb, promenad och godast

Hej 


Fulle rulle i dag 

Jag har tagit en promenad på eftermiddagen 👏

Sen gick jag till jobbet , jag skulle kolla till en ungdom och prata lite med honom om en sak han ska göra i morgon och sen säga att vi skulle gå på en bio i morgon kväll som han har tjatat om i flera veckor men då visade det sig att han sett den i går på datan 
Trist för honom da !!! 

Biljetterna hade jag bokat men då får någon annan ta hans plats eftersom han hade sett den och inte kunde ha väntat 

Ja ja 

Men samtidigt gjorde det nog ingenting för han var väldigt dålig i dag med hosta mm 

Jag plockade fram lite gott till honom istället så han kan mysa i kväll , chips och påskmust och fyllde kylen lite och gav honom strepsil 


När jag kom hem så hade H gjort middag 

Den godaste rostbiffs burgaren vi åt i går tog vi i repris 

Det här är det godaste hamburgerbrödet jag någonsin ätit 



 Nu ska jag väcka Kalle !! 

A jag vet .....helt stört 

Han har varit vaken alla nätter på hela lovet 
Gott och lagt sig mellan 7-9 på morgonen och går upp 18-19 på kvällen och sen spelar han hela nätterna 
Not good 
Men han är 19 år 
Vad ska man göra ??? 


Ha det bäst hörrni 

// Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0