Min helg

Hej 

Nu kommer lite bilder från helgen 
Helgen har varit helt syverän på många sätt
Glädje, mys , familjen och kärlek 

Vi börjar på fredag , Kenneth min bror fyller 50 år , vi ska möta dom kl 18 på lokes bar där han reserverat nedervåningen 

Jag och H checkar in på Clarion Stockholm vid 14 tiden , hotellet vid Skanstull

Vi myser där, pratat , dricker champagne och duschar 
Sen kom Pamela upp på rummet en stund, trevligt , hon flätar mitt hår ( lyx) 

När hon åkte hade vi lite kontakt med Kalle som är på Medis och festar då det är mösspåtagning , det var typ han och 3000 till ungdomar 
Ett jäkla drag 

Vi frågar Kalle om det är ok om vi går förbi honom och tar en öl innan vi drog vidare till Kenneth 
Kalle vart jätteglad och hans gäng var supertrevliga och så stötte vi på lite andra kändisar som vi inte träffat på länge  
Kul 


Kalle var ganska söt när vi lämnade honom och vi erbjöd honom att komma och sova med oss på hotellet senare men han åkte vidare och festa och så hyrde dom en limo och åkte på fest i V-H


Kul att dom fick en bra fest 

Vi drog till lokes och brorsan 
Vi hade verkligen superkul
Mycket skratt och kärlek och god mat 

När dom drog vidare på rave så gick vi till hotellbaren och festa vidare innan vi gick upp på rummet  
Trött och bakis som fan igår lördag och min första tanke var 
- hur i helsike ska jag klara nästa fest 


Men det gick galant 

Den festen var ju betydligt lugnare och mer sansad Hahaha 

Här kommer bilder från fredagen , som ni vet så glömmer man att fota men några bilder vart det 



Tack Kenneth & Sussi 


På lördagen ( i går ) började festen i Nacka kl 15.
Det är barnens farmor och min svärmor som fyllde 80 

Dom bjöd på drink när vi kom och hade dukat jättefint i fest lokalen med buffé och personal 
Det var ca 50 gäster och hennings faster och kusin från Tyskland var där ( superkul) och alla var där såklart i familjen 
Jättegott och jättetrevligt 

Tack Gun och Jörn 


Älsk på hela helgen 


Nu ska jag käka 
Vrålhungrig 

Puss på er alla ❤️❤️


Kommentarer
Postat av: Therese

Härlig helg o fina bilder!!
Kram Therese

Svar: kram
Maria Höglund

2017-05-01 @ 10:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0