Min torsdag

Hej 


Blandad kompott i dag 
Full rulle på jobbet , Älskart 
Klar med klistrig och rensning av bråte, ordning & reda 
Älskar dessa dagar då allt bara flyter 

Efter jobb 1 så gick jag hem och lämnade Sune och sen vidare till handen och plockade upp min brukare
Jobb 2

I dag ville han handla kläder, det vart en adidas overall - byxa & munkjacka 

Sen åt vi lite mat och pratade om hur påsken varit osv 

Trevligt som vanligt 

Jag tog även en sväng i på Lindex och hittade en tröja till nästa helg men jag la undan den och ska suga på karamellen tills i morgon 
Blir för snål  , kanske hittar något hemma ?

Väl hemma så gick jag igenom mina 3 garderober 

Sorterade 

Blusar och tröjor i en garderob 

Linnen , underkläder , strumpor, bh och 
T-shirts mm i en garderob

Klänningar. Tunikor , kavajer & koftor i en garderob 


Fick ihop en påse kläder till dig Kattis 


Vad har hänt mer da ?

Dom är klara med golvet hos M&S 
Nu är det bara målning kvar i morgon


Fint va?

Skönt att slippa lösa lister och socklar plus sprickorna i parketten 

Nu ska jag kolla bagge på 7:an
När han hjälper att placera hundar från hundstallet 

Nu säger jag natti natt / Love IA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0