Onsdag

Hej 

En bra dag i dag med 
jobb
Familj 
Tvätt 
Tv 

Max och Sandra var här hemma när jag kom från jobbet , båda slutade tidigt i dag så det var mysigt att ha dom här när man klev innanför dörren 


Vi fikade och så bjöd vi på kassler i ugn med curry sås
Gott men keff kassler 

Jag köper ju alltid ICAs eller scans kassler men denna gång fanns ett annat märke på 
X- pris och den var väldigt gummi aktig så jag blir sur på mig själv ibland att jag väljer billigt skit 

Ja ja 

Gott och trevligt i allafall 

När Max och Sandra kom Hem så hade bygg killen kommit långt
Köket var nästan klart och en bit in i hallen 


Det gamla stod i porten 


I morgon gör dom deras hall och på fredag är det väl finputs, lite målning plus socklar och lister 

Nice att det blir fixat innan bebis kommer 


nu säger jag god natt

Lång dag i morgon
Jobb x 2 

  God natt // Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0