Övning, Cola och skogen

Hej 


I dag gick vi upp 5.30 
Vi väckte Kalle som skulle vara på 
Coca-Cola kl 6.45 

Jag övningskörde och lämnade honom i jordbro 
Sen körde jag tillbaka till BB och hämta upp Max och sen körde jag ner till Tyresta by för att ta en skogspromenad , när vi var där så övningskörde Max också med H 
Det gick jättebra för att vara 4:e gången 

Skön promenad i rask takt var det 👍

När vi var klara där så körde jag och tanka , jag gjorde alla momenten själv så nu har jag tankat haha 

Sen tog jag bilen vidare till Ica maxi och sen hem till BB

Kul 

Här kommer några pix


Mysigt 


Jag pratade precis med Kalle på hans lunch 
Självklart ska Kalle köra den svåraste trucken på Coca-Cola 
En motviktstruck

Han tycker det är svårt och det hade nog varit en fördel om han kört bil innan sa han 
Väldigt stora att hantera och svårt med att få den rak när man ska använda gafflar mm 
Men han har bara kört några timmar och har 1.1/2 dag till på sig innan slutproven 

Teorin är ju klar 

Heja heja lilleman 

Nu ska jag pyssla lite här hemma 

  All kärlek 
     Maria 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju as grym 😁👏👏

Svar: Tack
Maria Höglund

2017-04-22 @ 20:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0