Plattan i mattan

Hej va det går mellan pattar och lår

Näda 😂😂
Men full rulle i dag 

Vaknade 5

Gick mot jobbet vid 7.30

Vid 9.30 promenerade jag från jobbet till Tyresta by och där körde gänget i kapp mig 

Henning hade hämtat Max och Sandra efter  golfen och Max övningskörde ner till Tyresta 

Vi gick urskogs slingan i lugn takt pga Sandra
Mysigt att dom kom med

När vi promenerat klart gick vi ner till caféet och tog en fika innan Max körde hem till sig 

Där bytte vi av och så körde jag till Biltema för att köpa en bättre övningskörningsskylt 

Nu ser folk att vi övningskör 

👏👏👏👏

Väl hemma så vart det matlagning och gräddning av pannkakor 

Sen gjorde jag en noga rengöring av Sune 
Han duschade och jag gjorde rent hans öron och klor är klippta och han e borstad 

Jag skulle ha tvättat men hela bokningssystemet och entrén till tvättstugan e fuckt up 
Kommer ej in 😡😡
Det är samma system som är till portarna och det har inte heller funkat på hela helgen 
Max och Sandra kom inte in i deras port i går kväll , dom fick stå ute i kylan i 25 min innan dom hittade någon som kunde en polis kod 😡😡
Nu är jag så trött 

Önskar er en fin söndag 




Mys pys 


// Maria 


Kommentarer
Postat av: Jossan🌸

Mys!💝 Kram!

2017-04-23 @ 21:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0