Rostbiff

I går när jag var hos mamma så hade Henning gjort rostbiff i ugn 


Jag tror det är den godaste rostbiffen jag ätit , den var sådär alldeles perfekt rosa 

H har skurit den tunt och sen la vi det på smörgås eller fina hamburgerbröd  ( släta) 
Med tzatziki , majonnäs , rostad lök och paprika och mycket rostbiff 

Det var Så himla gott och Kalle älskade det också 

I dag träffades vi alla 3 för första gången sen i söndags 

Kalle har varit borta söndag - fredag  och jag onsdag - fredag 
Mysigt att vara med mitt gäng i kväll och i morgon bitti blir vi alla 5 då vi alla åker till Nacka för den årliga påskfrukosten 🐔

I dag har jag tagit mitt första frisör jobb 
Hahaha 
Jag klippte mammas lugg innan jag åkte , det vart bra 

😂😂

Här kommer pix på maten 


Mumma 


Nu säger jag god natt //  Love IA 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0