Söndag fast som en lördag

Hej 


I går sa jag till Henning att i morgon söndag ska jag inte göra ett skit

Jag är så trött efter dessa dagar och ville bara vila ,  men det sket sig 

Det har blivit fix hemma 
Promenad med Sune 

Sen ringde Max och Sandra och frågade om vi skulle kunna köra dom till Ikea , dom ville handla bebis saker 

Självklart kunde vi det ❤️
Jag övningskörde till Ikea och parkerade på ett totalt knökfullt Ikea 
Men det gick bra trots panik haha 

Max och Sandra köpte 
spjälsäng
Själsängsskydd
Kudde 
Byrå att lägga bebis kläder i 
Handdukar mm

Vi köpte ett påslakansett till spjälsängen i rosa med vita moln och en pipmugg till bebis och så köpte jag långa ljus 

Vi åt lunch och mös
En trevlig dag 



Nu ska jag gå över till m&s med ett täcke och sen blir det mat och chips och dipp 


Bilder från festerna kommer senare / IA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0