Vackraste ❤ V.26

Sandra är alltid vacker men en gravid Sandra är 1000 gånger vackrare 


Där inne ligger det jag kommer skydda mest i hela världen förutom mina barn , Sandra , Sune och H ❤❤❤❤❤❤

Mitt första barnbarn blir en liten tjej och jag hoppas hon kommer få se det vackra Sverige jag har fått växa upp i , klart man är orolig för framtiden men hon kommer få det fint 
Det ska jag se till ❤❤❤

Jag kommer skydda min lilla  ängel från all ondska 
Jag längtar efter henne , hon kommer i juli 
Yeeee




Farmors älskling ❤❤❤


Sandra är i v 26 nu 🌸

Ville bara skryta lite om min fina svärdotter 

   All kärlek / M 


Kommentarer
Postat av: Sandra

❤❤❤

2017-04-08 @ 17:15:33
Postat av: Therese

Så fin 😍😍
Och kul med en liten tjej bland alla dina härliga killar nu! Tror du kommer bli världens bästa farmor 😘

Svar: Tack ❤❤❤❤
Maria Höglund

2017-04-09 @ 11:43:30
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0