12.29

I dag 12.29 vart Max och Sandra föräldrar till en bedårande dotter 


Och jag och Henning fick vårt första barnbarn 

Jag kommer inte lägga upp bilder på henne förs Max och Sandra gjort det själva 

Vi kommer precis från BB och Lill grodan somnade så skönt i min famn 

Bilden nedan säger allt 
Lyckan att bli pappa 

Det var 3740 g kärlek ❤️❤️❤️

Och hon var 51 lång 

Jag  har så mycket känslor nu som typ
svämmar över 
Sandra så vacker och duktig 
Max så stolt 
Och vi är så lyckliga att allt har gått bra 

Lillgrodan var så perfekt 🐸❤️


All kärlek från farmor Maria 



Kommentarer
Postat av: Therese

Åååå STORT GRATTIS!!!
Äntligen är hon här!! Gud så underbart! Längtar tills bilder och namn kommer, är så nyfiken!!! Grattis äntligen är du farmor!!! ❤️❤️❤️
Kram Therese

Svar: tack ❤️❤️
Maria Höglund

2017-08-07 @ 21:27:52
Postat av: Sofia

Vad fint du skriver ❤️ Blev alldeles tårögd av att läsa de sista två inläggen! Skönt att allt har gått bra! Det häftigaste som finns att föda barn! Grattis till farmor och såklart till föräldrarna! 😍

Svar: Tack ❤️
Maria Höglund

2017-08-08 @ 07:16:01
Postat av: Susse

Stort grattis till Er Alla =)

Svar: Tack Susse ❤️❤️❤️
Maria Höglund

2017-08-08 @ 16:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0