Birka

En mysig och lugn resa med bästa sällskapet men ALDRIG mer kryssning 


Efter varje kryssning får jag typ ångest
Det är ju egentligen så jävla tråkigt, enformigt , dyrt, äckliga räkmackor osv 

Typ helt värdelöst 

Men på denna resa fanns 2 plus 

Sällskapet och al a carte middagen 

Så himla god mat 

Rödtunga, oxfilé , majskyckling men det som slog det mesta var kalvfile med rödvinssky , matporr säger jag bara 

Alla var nöjda med middagen 


Här kommer lite bilder:


I dag är det söndag , jag ska strax hämta hem hundarna och vid 11.30 åker vi och lämnar mamma på centralen 


Senare ska killarna på bio och jag ska ta hand om hemmet och sen försvinner vi från radarn i 2 dagar 
Do nothing och bara vara själva 

  Önskar er en fin söndag / IA 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0