Första dagen i veckan

måndag check ✔️


En bra dag på jobbet 

Fix i hus
Tvätt
Fixat med ved

Gjort äppelpaj utav våra egna plockade äpplen trädgården 

Möte 
Mail
Samtal 
Ätit gott 




Kia tog fram ett recept med lika delar mjöl som socker och holidoli va sött och gott det blev 

Fick typ en chock när jag la i sockret 😂😂

Efter jobbet åkte jag hem och bytte kläder och sen i väg på en lgh visning 
Lägenheten var ok men inge mer så vi tackade nej 

Sen åkte vi och hämtade  thaimat som vi tog hem och åt framför tv:n och game of thrones 

Nu gick Kalle precis till jobbet och jag ska borsta tänderna och krypa ner i sängen 




Sessan och Sune har haft det bra i solen i dag 


Nu säger jag God natt 
M ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0