Hårfärger

Hej och Hej Måndag 


Satt och kollade igenom gamla foton på FB 
Och herregud va mycket hårfärger jag har haft 
‼️

Jag är i grund och botten en BLONDIN 
( som barn superblond ) men sen mer mellanblond 

men de senaste 15 åren har jag färgat och mest har det gått åt det mörka hållet 


Här kommer 2 bilder när jag är yngre på min naturliga hårfärg 




Övre bilden är håret blött 


Här nedan kommer en bildbomb på några av mina hårfärger 

Det är 3 färger jag inte haft och det är grönt, blått och rosa annars har jag haft det mesta från rött, orange, svart, pippigult och massa olika röda och bruna nyanser 


Herregud vad man ser ut ‼️‼️‼️


Nedan :

Nu ser mitt hår förjävligt ut igen , slitet och fula färger och lite blekt av solen 
Håret ser även konstigt ut för på bilden nedan så har jag haft håret i snodd 



Usch 


På onsdag ska det fixas och klippas rejält 
Typ 15-20 cm minst 
Typ till axlarna 

Vi får se vad det blir , måste konsultera

 


Nedan kommer 3 till gamla pix 


Ha en bra måndag / M ❤️


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tittat på dina olika frisyrer färger på håret.Tycker du passade jättebra i det blonda med kort hår.Skitsnyggt på dig :)

Svar: Tack
Maria Höglund

2017-08-14 @ 21:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0