Lite ärenden

Hej 


Sitter just nu på altanen , skönt att sätta sig en stund innan vi åker iväg igen 


Vaknade kl 5 i morse , sovit endast 5 timmar 

Vid 9 åkte vi till Hagsätra och hem till Pamela 
Pamela har precis separerat och flyttat hem till hennes lgh igen så hon behövde borr hjälp med skåp , rullgardin mm! 


När vi var klara där så åkte vi till dormy , kungens kurva och bytte ett par golfskor 


Henning mådde jättekonstigt med tryck i huvudet så jag fick köra bilen hem 
Han kunde inte fokusera eller sitta rakt ‼️

Obehagligt 

Jag stannade på maxi på vägen hem och handlade lite , när vi kom hem så slocknade H direkt och jag ställde mig och gjorde storkok , en köttfärssås och så gjorde jag fläskfilé i ugn 

Nu har jag precis pratat med Max , i dag gjorde dom sin första busstur med Oliva , dom skulle till BB på SöS för koll och en spruta mm och självklart strulade bussar och hissar på väg dit  men allt hade gått bra ändå 

Om inte Henning mått skit så hade vi hämtat dom  såklart ❤️



Men men , nu tycker dom säkert nästa resa flyter på bättre ! 

Oliva fick beröm av personalen 
En cool tjej ❤️

Brås på farmor haha ( blink) 





Den här bilden la Kalle upp på sin snap i dag ❤️


Stolt farbror 

Kolla golfskon jag hittade på dormy i dag 
Jäkligt snygg 


Tummen upp 



Nu säger jag bye bye men avslutar med en bild på en stolt pappa 


❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


IA 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej!😘
❤️
Grattis till farbror Kalle också!😍 Kram🌸

Svar: Ja han e glad 😀
Maria Höglund

2017-08-10 @ 17:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0