Lite av helgen

Jag börjar med fredagen 


På dagen var vi i Solna , H skulle till sin naprapat och efter det åkte vi till mos 

Vi åt gott och shoppade lite 

H köpte en jacka , en T-shirt och en rygga 
Allt från adidas 

Jag köpte en FILA huvtröjor , trosor och en tröja på Lindex 


Bild 1 ) Hedmans naprapat 

Bild 2 ) god burgare från mos 

På fredag kväll tog syrran vår Sune så vi har varit barnlediga ( läs hundlediga ) hela helgen 

Egentligen skulle vi ha åkt till stan på lördag men vi tyckte att de flesta som skulle med ut krånglade lite och alla skulle  dyka in på olika tider mm så vi avbokade den aktiviteten och tänkte att vi tog några öl på fredagen istället 

1 öl vart 8 drinkar och 7 timmar senare kom vi hem från BB c 
Vi höll oss på hemma krogen 

Bakis och trött som satan på lördagen 

Vi fick morgon besök men efter det så degade vi bara hela lördagen 👍

Lördag natt , morgonen mot söndag så var ju den berömda boxnings matchen med McGregor 
Själva sändningen började 03 på tv:n och det var ca 12 pers som var uppe hos Max 

Vi bad Max och Kalle väcka oss ca en timme innan matchen skulle börja så vi sen kunde sammanstråla med gänget 

Sagt & gjort 
Kl 6.30 kom vi till Max 
Trevligt 




Väntat vinst men jag höll på McGregor 


I dag har jag fått massa gjort 

Varit i Tyresö 
Varit i trollbäcken och hämtat paket 
Handlat
Betalat alla räkningar 
Gjort Max lön
Städat
Haft besök av kaj & inger plus deras hundar mario och Zelda 


              Zelda 



Avslutar med några bilder på min Olivia ❤️


några bilder har jag tagit från Max och Sandras snap 

Max hade saknat Olivia för hon och Sandra sov hos Sandras mamma natten till söndag pga matchen ( Olivias mormor) 

Älskar den lilla 🐸Olivia🐸


Nu säger jag god natt 
Dödstrött 

I morgon börjar en ny fullspäckad vecka 
Måndag blir jobb på FT , kp uppdrag på kvällen plus tvättstugan 

Dags att fylla på med sömn

❤️❤️

Bye bye M 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0