Lunch, gult, familj

Hej 

Vilken lyckad lördag 

Svärisarna ( barnens farmor & farfar ) Olivias gammel farmor & farfar var här på lunch i dag 

Dom uppskattade maten jättemycket 
Allt vart supergott och lyckat 


Gun , Jörn och Henning åt hjärta och jag och Kalle åt Kina mat 


Till fika hade jag gjort en banan och äppeltårta som vart mer än godkänd 

Max , Sandra och Oliva kom ner vid 14 tiden 
Det var kul att G & J fick träffa Olivia 


Jag Älskar min familj / älskar mina svärisar 

Älsk på hela lördagen 
För ett tag sen åkte alla i väg och Kalle ska ut i kväll så jag och H ska krypa ner i soffan och kolla serier 

Jag mår lite sådär just nu 😫
Jag fick en störtblödning , har aldrig sett så mycket blod ( där nere) hade jag varit yngre hade jag fan trott det var missfall och i samband med det fick jag pangknack 

Men med lite mys och en alvedon så blir jag snart piggelin 

 Önskar er en fin lördag / M 🌸


Kommentarer
Postat av: Therese

Men asså hon är ju så gooo lilla bebisen 😍 O du är sån fin liten farmor ❤️❤️

Svar: 🌸❤️🌸❤️
Maria Höglund

2017-08-20 @ 11:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0