Middag

I dag vart det kassler i ugn med curry grädde och riven ost 

Så himla smarrigt 


Smutt 


För en liten stund sen så var det någon som kastade en sten på vårt fönster och vi kollade ut 

Och vem står där ????

En gammal Go vän från Skogås tiden 
Jerry 

Jerry har haft det jävligt tufft under åren och hamnat lite i skiten men vi älskar honom ändå och kommer alltid att göra ‼️

Han var rätt sliten nu också och han var ganska full
Han kom med sin tjej och dom var på gasen båda 2 . 

Dom frågade om dom  Fick komma in och självklart fick dom det men vi var inte på samma nivå om man säger så Hahaha 

Just nu bodde dom i Dalarna och var på visit i Haninge 

Vi surrade lite och bytte nummer och vi förklarade att vi ville vara själva och ta det lugnt i kväll och så sa vi hej då 

Vi ska höras på luren framöver och kanske ses nott 
Jäkligt kul att se honom igen , det var några år sen , sista gången jag såg honom satt han på en bänk i handen och drack 

Han är en stor jäkla Björn och jag blir varm i hjärtat när jag ser honom 
Men tyvärr så tror jag inte han har många år kvar 😔😔

Älskade Jerry 


Nu säger jag god natt , ses nästa vecka 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0