Olivia

Hej 


Låt mig presentera mitt barnbarn 

Olivia   Maria   Carina 
Född 7/8 kl 12.29

Jag är så sjukt stolt över Max och Sandra och jag älskar redan den här lilla grodan
 ( Olivia) efter bara  så få dagar ❤️


Jag och Oliva har precis pratat på FaceTime  , jag sjöng en vaggvisa ❤️

Hon är så perfekt 🌸

Här kommer en bildbomb på underverket 


Den här bilden togs efter förlossningen på SöS 



Vi besökte dom samma kväll hon kom på BB hotellet på SöS 

Hotell årstaviken 

Jättemysigt ställe , precis som ett hotellrum med dubbelsäng och minikyl mm 
Det serverades frukost, lunch och middag 


Bild 1) farmor & farfar med Olivia ( bortse från hakorna ) haha 


Bild 2) stolta farbror Kalle och Olivia 

Sen är det bilder på det finaste perfekta lilla örat och dom sötaste fötterna ❤️


Stolta vackra föräldrar 



I dag när hon åkte hem från BB 

Välkommen hem lilla fina prinsessa 


Mys med mamma Sandra 



Mys med pappa ❤️


Det är så mycket kärlek som har kommit och förgyllt våra liv 

 Grattis igen till Max och Sandra

Ni kommer bli dom bästa föräldrarna och jag finns här när ni behöver mig
Och jag kommer alltid finnas för Olivia 🌸

Nu lägger jag mig med ett leende på läpparna 

God natt / M 


Kommentarer
Postat av: Therese

Ååååå vilka fina bilder på fina lilla Olivia 😍😍 nu längtar jag riktigt mycket efter lillebror. Gud så mysigt med bebis!! Du kommer bli den bästa farmorn av er alla!
Kram Therese

Svar: tack fina ❤️
Maria Höglund

2017-08-10 @ 08:25:25
Postat av: Jossan

😍❤️🙏 Kram

Svar: ❤️❤️❤️❤️kram Jossan
Maria Höglund

2017-08-10 @ 08:33:27
Postat av: Medberoendee

Ååh vad glad jag blev av att se detta!!☺️
Stoort grattis till alla er! ⭐️
Och så söt hon är ! 😍

Svar: så gullig, tack ... lycka till med din flyttkram
Maria Höglund

2017-08-16 @ 13:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0