Redo för hösten Och surr

Hej 


Nu är det sista semesterdagen för min del men vi har fortfarande väldigt lugnt på jobbet de kommande 2 veckorna 
( sommarschema ) 

Den 28/8 kör vi igång med ordinarie schema 

Denna vecka ( 33) blir också mjukstart enligt chefen ( Kia) det blir lite jobb hemifrån bla. 

Men jag saknar alla på jobbet och det blir skönt sen när rutinerna är tillbaka  

H börjar också jobba i morgon och Kalles jobb på Cola är slut , men han är timanställd så han får hoppa in när det behövs 
Tyvärr vart Kalle sjuk de 3 sista jobbdagarna men annars har han jobbat hela tiden sen studenten 

Bra jobbat lilleman 👍


Jag är som sagt redo för hösten och kan summera sommaren med både plus och minus 


Minus:

Vädret , vad säger man om skitvädret , kallt blåsigt och molnigt 
Inte en varm skön kväll ( kanske 2) Max 

Svårt att varva ner , det tar mig minst 1 vecka att landa så i praktiken känns det som man haft en veckas semester ( haha) 
Damp Maria .

Det har varit  dålig stämning här hemma , bara halva semestern men den andra halvan desto bättre, vi har pratat mycket och rett ut saker och ser framåt 
En lite kärleks bubbla just nu ❤️

Det bästa har varit

Plus:

Familjen 
Belek Turkiet / gloria de Lux 
Trosa och Bomans 
Stadsvandring 

Men det bästa var nog att Olivia kom till världen , en liten ny människa att älska 



Jag tycker ju om hösten ! 

Sköna kläder, krispiga mornar , vackra färger , tända ljus osv 
Vill ha soliga höstdagar nu så man orkar med den långa gråa vintern 

En liten vinst på lotto skulle sitta fint så man  kanske kan resa bort någon vecka eller 2 

H har jobbat in massa komp så han kan ta ledigt 2 v , Thailand eller Mexico är högst på listan  haha  dream on majsan ‼️

Nu väntar jag in Åsa, Peter och lilla affe ( deras valp) 
Åsa är en Go härlig vän med mega energi 
Hon får mig alltid på gott humör ! 

Kram på er ❤️❤️❤️









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0