Snitta milen

Förra helgen tänkte jag att jag måste börja gå lite igen 

Sommaren har varit katastrofal gällande promenader och kost 

Jag tänkte att jag ska försöka med en mil om dagen 
( snitt) 
Det har gått bra alla dagar utom onsdagen när jag var hos Pamela ( ca 8,2 km ) och i lördags vart det nästan ingenting då vi hade folk här hela dan/kvällen så den bilden  är inte med här 

Men det snittar ändå milen nästan eftersom jag har gått mer de andra dagarna plus att alla steg man gör hemma och på jobbet inte är med för då ligger oftast telefonen på laddning eller på kontoret 


Fredag och torsdag får byta plats 



Och gårdagen 😂👍


Klapp på axeln 

Känner mig genast piggare men det är jävligt svårt att komma i väg 

Nu ska jag duscha och sen gå mot jobbet 🏆


Kram på er , hoppas ni får en bra ny jobbvecka 

M ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0