Sol, mat och fin besök

I dag var det sol utan moln 


Det var typ första dagen på sommaren känns det som , annars har det mest varit molnigt med lite sol 

Jag har bara slappat hemma i dag , känns också som om det var första dagen i sommar som jag inte skulle göra något som var bokat 
Skönt 

Jag har varit på plätten hela dagen med en paus för att laga middag 




Enchiladas till middag 


Nu på kvällskvisten kom lilla familjen förbi 
Max , Oliva och Sandra kom från stan ! 

Dom stannade en stund för amning och Oliva hann både äta, skita, rapa, fått blöjan bytt och  så fick hon gosa med alla 

Hon gillade farfar hennings röst 😀


I dag var också första gången Sune fick hälsa på Olivia 

Han var lite fundersam men nyfiken 😂
Han pussade lite på henne 


Farbror Kalle fick mata Lillgrodan 🐸 med lite flaska medans Sandra pumpade ut lite mjölk 

Sandras pattar var dolly parton delux så det var nog skönt att pumpa ut lite mjölk 


Skriv inläggstext 

Nu ska jag ta en dusch och fortsätta slappa


 Love Maria 


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh hon är så fin lilla Olivia 😍😍
Trodde inte jag var en bebis-tjej men mitt hjärta smälter när jag ser nyfödda 💙❤️

2017-08-11 @ 22:50:17
Postat av: Jossan

🙏😌💝💕

Svar: Kram Jossan
Maria Höglund

2017-08-12 @ 08:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0