Zelda

Hej 


Hur mår ni ?

Jag har knappt hunnit tänka efter ,,,,

Dagarna bara rusar förbi 

I dag fick jag finbesök av inger 
Vi satt och surra någon timme innan hon var tvungen att dra vidare 

Låt mig presentera Ingers nya hund 

Zelda 


Hur söt ! 


Den lilla fick en tuff början på livet ( sjuk) men nu är det under kontroll och hon mår bättre 

 
Nu ska jag vattna mina blommor och torka av fönsterbrädorna och sen lägga mig och lyssna på silfverbielke, nu har jag börjat på bok 4 - uppgörelsen 
Sjukt spännande 


I morgon ska jag hänga med Pamela , vi ska fixa mitt hår bla 
Det ska klippas rejält 
Bort med svintot 

Förresten ! 
Har ni hört typ steg på långt håll ? Typ som det låter när en jätte går ??


Ok !  det är bara jag 

Barbamamma har tagit en PW i dag ‼️


God natt finingar / M ❤️


Kommentarer
Postat av: Therese

Ååå så söt!! Mysigt med andras valpar men jobbigt att ta hand om en egen haha.
Ha en fin onsdag!
Kram Therese

Svar: Desamma krama Charlie the man
Maria Höglund

2017-08-16 @ 08:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0