Älskar dom

Hej

Jag hade en heldag med brorsan ( kenneth) , Sussie och tuva i går 

 jag älskar att hänga med dom ❤️

Jag kom till Vaxholm vid 11 tiden och jag lämnade 12 timmar senare med 2 stora kassar från lions loppis 

Jag älskar lions loppis i Vaxholm :

Jag hittade 2 julklappar 
En barnstol man hänger på bordet 20 kr 
Ett jätte vackert fat på fot  40 kr
En vas 5 kr
2 ljuslyktor 10 kr 
En julig bricka 5 kr 
Osv 
Så himla billigt 

Jag hittade ett runt vitt köks bord också för 100 kr men jag fick hoppa den , svårt att ta på bussen 😂

Vi började dagen med loppis , sen åkte vi och handlade och vidare hem och mös
Vid 15 tiden åkte vi med tuva till stallet och sen till bullerholmen med alla hundar så dom fick löpa fritt 🐾

Väl hemma igen så mös vi ner oss i soffan med sockor och filtar och bara satt och snacka om allt .

Jag och Sussie delade på en god cava och vi smällde i oss chips och dipp INNAN middagen 

Sen  vart det middag , Sussie hade fått 5 kg oxfilé i julklapp av sin chef så vi avnjöt en supergod middag med oxfilé , ugnsbakad potatis och ruccola röra mm, 
Det var bland det godaste jag ätit på väldigt länge 

Efter middagen vart det soffan , samtal och 
mat koma innan hemfärd 

Sussie var hundvakt till sin chefs hund och jag som inte är så förtjust i småhundar vart helt kär i lilla Alice 

Alice var en liten blandras mellan dvärg pudel och Yorkshireterrier

Och satan i gatan så söt 
Såg typ ut som en mini snowser i ansiktet
 ( vet ej stavning ) 
Det bästa med henne var att hon inte skällde och hon var supertuff
Jag funderade på att kidnappa henne 
Hon lekte bra med Sune och zappa 

(null)

(null)

 Hon var svår att fånga på bild 

Summa av kardemumman var att vi hade en kanon dag 
Älskar att hänga med gänget och älskar
 Lisa hill ❤️

Bilder kommer här 

(null)

    Hyacint i en köttkvarn ! Varför inte 😀

(null)

     Vi eldade i kakelugnen 

(null)

     Lions loppis 

(null)

     Fina dekorationer i trädgården 

(null)

   Tomten på kälken och julgrans kulor i trädet 

(null)

   Vi spelade vinyl skivor 

(null)

    Deras vackra gran i hallen 

(null)

    Underbar middag , matporr 


(null)

(null)

    Sune mös i soffan 

(null)

     Middags dukning 

(null)

    Min julklapp från familjen 
(null)

 Mina loppis fynd , det var lite match att släpa hem påsar, väska och Sune på natt bussen 
Jag var hemma 01 i natt och är lite seg idag 

Nä nu ska jag gå ut med Sune 
Hoppas ni får en fin 3:e advent 

Förresten 
Här kommer ett tips på den cavan vi drack 
Den var ekologisk 

(null)

   Kram på er //  Maria ❤️

Till familjen Vaxholm 
Älskar er och krama saga idag på er mini jul och önska henne en trevlig resa med sacke ❤️ kram från mig ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0