Flängt hit och dit

Hej 

Jag är slut som artist och i morse gjorde jag något som aldrig har hänt typ !
Jag hade ställt klockan på 6.45 och vaknade av klockan men var så jäkla trött så jag tänkte att jag blundar en liten stund till
Vad händer ?
Jo jag vaknar igen 8.45 
2 timmar senare och då är jag fortfarande super trött !!

Upp och hoppa då......

Det vart fix hemma
Tvätta hundfiltar 
Promenad med Sune 
Storhandlade
I väg och mötte ungdom 
Till Farsta för handling 

Då ringer min chef och säger att jag måste jobba så jag ställer in dagens planer och åker hem
Men sen visar det sig att jag inte alls ska jobba i dag 
Hm.....
Kl 14.30 kommer mina matvaror hem och sen skulle möta jag min granne 😀

Jag kom hem vid 16 tiden , då gick jag och solade och sen tog jag en dusch 

Nu har jag precis suttit i telefon en längre stund med min brukare 
Personen i fråga mår väldigt dåligt och sitter och skär sig så jag har precis ringt mobila teamet så dom får åka hem till P ( psyk) 
Jobb jobb

Nu hoppas jag att jag kan slappna av och ta kvällen 

I morgon blir det ärenden med Kalle och bakning bla . 

Det här med julbord 
Man läser på varenda jäkla blogg alla som är på julbord nu på kvällarna / helgerna 
Privat och med jobben 
Det ser så jäkla mysigt ut 

Jag vill oxo ....

Nästa år ska jag fan försöka boka något julbord på någon mysig restaurang med dom som vill 

Henning vart bjuden på julbord av jobbet nu den 14/12 på en finare krog på Södermalm men han tackade nej 
Vet ej varför ??  
Han e inte mycket för julmat men ändå 
Party party ju ....

Jag skulle gärna gå 
😂😂😂

Avslutar med en bild på min favvo tjej 

(null)


Önskar er en fin fredag // Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0