Flowpillow

Go kväll ! 

Vilken dag 
Hit & dit , här och där 😀👊👊
Just nu sitter jag och får massage av vår flowpillow 
Vi köpte den som julklapp till oss själva
Den kostade 1199 kr men så värd varenda öre 
I dag kom den med posten ! 
Vi köpte den sist när vi var på mall of Scandinavia 

(null)

(null)

(null)

 Om ni får möjlighet att testa denna massage kudde så gör det 

Starka kulor ( 4 st) som roterar i kudden, byter varv då och då och ett pass pågår 15 min och du kan placera kudden vart du vill 

Detta företag gör även en låda som ger fotmassage 
Så himla Nice men den var lite väl dyr
3000 kr ca 
Detta skulle ens jobb investera i som personal vård 

Annars en bra dag , trist med sessan bara men nu är allt ordnat och hon får vara med Lollos kompisar 👍😀

Nu är det endast 2 dagar kvar 

Onsdag jobb x 2 
Förbereda vår jullunch på torsdag och julavslutning 

Torsdag: bara mys på jobbet , jullunch, julklappar och göra snyggt inför helgen 

Fredag : fix hemma med julmat och städning
Rulla köttbullar bla. 

Lördag: till stan med familjen och inköp av det sista 

Söndag: julafton 🎁🎁

Sen ska jag verkligen försöka vila och säga nej till det mesta 
Förresten 
Jag är ju en Victoria secret fan och älskar deras julshow 
Den har alltid sänts på julaftonskvällen men vad har dom gjort nu da ?!

Den sänds i kväll , just nu faktiskt på 3:an 
What ? En vardag ?

Jag vägrar titta nu för det är en julgrej 
Så jag får se reprisen på julafton MEN
Då har dom satt reprisen kl 15 , samma tid som Kalle anka 
Så det här året blir det första året utan Kalle 
Jag , H och Kalle vill se VS showen istället 

Nu ska jag ut med Sune och sen en dusch 

(null)

Avslutar med en bild på min groda 🐸
Nu var det nästan 1.1/2 vecka sen jag träffade henne 😢

God natt alla fina 
Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0