God eftermiddag

Hej 

Ingen pigg tjej här 
Varit vaken länge därför känns det Som em 

Jag somnade 23 men vaknade 2.30 och därimellan vaknade jag ca 10 ggr 
Henning snarkade och pratade i sömnen och Sune har varit orolig 
Han har sprungit runt 

 min kl ringde 4.45 och då sov jag nog som skönast

Därför jag gick upp så tidigt var för att vi skulle hjälpas åt med soff dynorna 
Jag har väldigt ont i leder och kroppen precis när jag vaknar så jag hade inte klarat av att dra av de tajta dynorna själv 
Nu är alla tyger runt dynorna tvättade och nya soff dynor hämtas i dag så Ja vi får som en helt ny soffa 

(null)

Nu är hela soffan dammsugad, rollad och nytvättad och luktar gott
Julfin kan man säga 🌲😀

Jag har massa att göra i dag 

Gå till posten
Hämta ut paket 
Åka och hämta dynor 
Åka och hämta julmat på byggole
Åka till jobbet
Hämta en säng för sängen vi fick av k&R är kaputt 
Apoteket 
Fixa alla nya dynor 
Mm 
Hoppas jag hinner se lite på idol finalen 
Jag vill att chris ska vinna såklart 

Vad ska ni göra i dag ? 
All kärlek 

// Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0