Hej december

Hej
Nu är det december och jag saknar den vita snön, det är så jävla regnigt och grått just nu 

Bloggandet går sådär just nu
Vissa dagar hinner jag inte 

Just nu är mitt humör upp & ner 
Mycket tankar 
Tankar om framtid, jobb. Sverige, ekonomi osv 
Tungt 

I dag är det fredag 
Ledig fredag och lördag men Jag jobbar på söndag fm men sen har jag familje tid och ska mysa med dom på 1:a advent 

Det roligaste just nu är att Vikings har börjat igen så det kommer bli några avsnitt i helgen 😀

I går hade vi finbesök på jobbet 
Sandra och Olivia kom förbi 
Mysigt 

(null)

(null)

(null)

 Farmors älskling , nu väger Olivia 6,8 kg och är 63 lång ! Dom kom precis från vägning på vc
Hon växer och mår bra 
Denna tjej skänker massa glädje i mitt liv❤️

Nu full rulle hela dan , har en lång to do list 

Kram på er ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0